Viser 5 svartråde
  • Forfatter
      Henriette
      Keymaster

Hvad gav I/jeres børn til deres far på fars dag? Jeg ved godt at dagen ER forbi for i år, men jeg tænker at det ikke gør noget med inspiration til næste år 😀

Admin
      To børn, datteren fra 2017 og sønnen fra 2020 <3

venterbaby
      Deltager

Den ultimative fars dags gave må være en positiv graviditetstest 😄 hvis det lige passer selvfølgelig ☺️

Theasmor
      Deltager

Åh, her har vores datter mest givet hjemmelavede gaver som tegninger og perlearmbånd. Jeg synes det er så sødt når hun kommer med sine håbløse kreationer, og jeg går gerne med mit armbånd af perleplade-perler! 😆

jeannejeanne
      Deltager

Jeg synes at nogle af de bedste gaver til fars dag er et tankevækkende digt, et slips, et tankevækkende kort, et fars dag kort, et tankevækkende brev, eller et tankevækkende citat. Noget der får ham op i omdrejninger kort sagt! Det kan også bare være noget helt simpelt, som et symbol på taknemmelighed. En bakke jordbær f.eks. 🙂

jeannejeanne
      Deltager

Husk at det handler ikke om de materialistiske ting, vi giver, men om den kærlighed, vi viser. Det handler ikke om størrelsen eller mængden af gaven, men om tanken og oprigtigheden bag den.

DreamsOfWonder
        Deltager

Det er så smukt sagt, og så rigtigt! Det er jo kærligheden og påskønnelsen det handler om, ikke de materialistiske ting.

Når det er sagt, så ligger der jo også meget i vaner og forventninger. Hvis jeg hjalp mit barn med en dyr farsdagsgave, ville jeg nok blive skuffet hvis jeg fik en bakke jordbær 😆 det er vigtigt at forventningsafstemme, og måske på forhånd aftale at man ikke finder gaver der koster (ret mange) penge?

Solskinsbarn
      Deltager

Herhjemme har hjemmelavet koldskål med friske bær og en buket fra haven været et hit 😄

DreamsOfWonder
        Deltager

Årh, koldskål er det bedste i verden, det ville også være et hit herhjemme! 😆

Viser 5 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.