Viser 0 svartråde
  • Forfatter
      Bitten
      Deltager

Dette kan være lidt langt, men jeg vil prøve at holde det kort … Jeg tror, ​​jeg får abort? Det ville være mit 4. tab, men aldrig har haft et så sent i en graviditet før.
      Jeg skal være 14 uger på søndag.
      Jeg har haft en forfærdelig følelse af, at noget ikke var i orden, og at denne baby aldrig ville klare det fra starten. Jeg har haft ekstrem migræne, alle de normale graviditetssymptomer (ømme bryster, kvalme osv.) Og svær kronisk smerte takket være mine autoimmune problemer.
      Lige efter 12 uger vågnede jeg og havde denne uhyggelige følelse af, at babyen var væk. Alle mine graviditetssymptomer var væk. ikke svage, bare helt væk. (Med min søn var jeg syg indtil 8 måneder, så det var underligt for mig). Og min livmoder, som jeg tidligere havde været i stand til at føle, er forsvundet. Jeg kan slet ikke mærke det. Det var som om min livmoder bare føltes stille og stille, da det før havde været langt fra det. Et par dage efter det begyndte jeg at have forfærdelig diarré uden normal grund (ingen diætændringer osv.), En kraftig rygsmerte og masser af forfærdelige kramper i min mave. Jeg havde en mikro lille brunlig udledning, så masser af tykt slim såvel som vandig væskeudledning. Det varede i 3 dage, og så stoppede alt det.
      Så i går kom det virkelig op. Jeg havde lidt mere af den underlige klæbende udflåd, der var brunlig, og jeg havde en forfærdelig klemmende rygsmerte, stærke mavekramper, og jeg følte mig uforklarligt svag . Det varede sandsynligvis i 8 timer, og jeg troede virkelig, at det ville være starten på blødningen osv. Jeg sov rigtig dårligt på grund af ryg og mavesmerter. Jeg havde også nogle bølger af mavesammentrækninger. Kramperne tilspidsede lidt omkring klokken 4, og jeg kunne falde i søvn i et par timer.
      Jeg ved, at tab er et følsomt og trist emne, og jeg føler helt med alle kvinder, der har lidt igennem det. Jeg har det godt mentalt, jeg vil bare vide, hvad der foregår, så jeg kan forberede mig og sørge eller slappe af og stoppe med at bekymre mig.
      Lyder noget af dette som normale graviditetssymptomer?
      Lyder noget af det som abort symptomer?
      Hvor lang tid tager det en senere abort at finde sted? Google siger alt fra straks til 6 uger. Hvis nogen har råd eller erfaring at tilbyde, vil jeg meget sætte pris på det! 💕

Viser 0 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.