Viser 1 svartråd
  • Forfatter
      lonelo
      Deltager

Jeg er en kvinde, der har et barn. Jeg vil gerne have flere børn, men det kan jeg ikke. Jeg har en mand, og vi forsøger at få børn, men vi kan ikke. Vi har prøvet i et år, og det er ikke sjøvt længere. Jeg tror det handler om mandens fertilitet, men han ønsker ikke at blive testet. Kan jeg stole nok på at JEG ikke fejler noget, hvis jeg bliver undersøgt tilstrækkeligt? Så må jeg jo vælge derefter om jeg bliver nød til at finde en ny partner 🙁

DreamsOfWonder
      Deltager

Åh, det lyder vildt hårdt!

Jeg ved ikke hvordan reglerne er, men mon ikke du kan blive udredt? Måske er de mere villige til at hjælpe dig i det private, når nu manden ikke vil?

Når det er sagt, så synes jeg det lyder voldsomt at gå fra sin partner for at finde en ny at lave barn med, men jeg ved selvfølgelig ikke om der er andre grunde til at du overvejer at gå fra ham? Uanset hvad synes jeg det lyder farligt at bringe et nyt barn ind i et forhold der er så skrøbeligt at du overvejer at gå. Har du sat dig med ham og taget en alvorlig snak om hvordan du har det?

Viser 1 svartråd
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.